Reklama AdWords
Skuteczne kampanie PPC dla Twojej firmy

Reklama AdWords to jeden z najbardziej efektywnych sposobów na docieranie do klientów w sieci. Dzięki dokładnym możliwościom targetowania, powala ona dotrzeć z komunikatem marketingowym do użytkowników dokładnie w tym momencie, gdy szukają oni Twoich usług. Dodatkowo, dzięki licznym możliwościom kontrolowania wydatków, możesz dokładnie kontrolować koszty ponoszone na reklamy AdWords i płacić za nie dopiero wtedy, gdy klient w nie kliknie.

GOCONVERT oferuje kompletne usługi z zakresu zarządzania kampaniami AdWords o każdym budżecie i zasięgu. Jesteśmy certyfikowanymi specjalistami AdWords i Analytics, z doświadczeniem w zarządzaniu kampaniami zarówno o zasięgu polskim jak i światowym. Jeżeli szukasz rzetelnej agencji, która kompleksowo zajmie się Twoimi kampaniami, możesz nam zaufać!

Nasza oferta to:

  • Zarządzanie kampaniami AdWords w sieci wyszukiwania (linki sponsorowane)
  • Zarządzanie kampaniami AdWords w sieci reklamowej (reklama graficzna, tekstowa i video)
  • Zarządzanie kampaniami produktowymi (widocznych Zakupach Google)
  • Zarządzanie kampaniami remarketingowymi w sieci reklamowej Google
  • Pomoc w konfiguracji i ustawieniu konta
  • Audyty kont i reklam AdWords

Chcesz poznać naszą ofertę? Napisz do nas! Odpowiadamy w ciągu 24h!

Powierz kampanie certyfikowanemu specjaliście AdWords

Jeśli zdecydujesz się na powierzenie nam swoich kampanii Twoje reklamy będą zarządzane przez certyfikowanego specjalistę AdWords i Analytics. Dzięki temu możesz mieć pewność, że prowadzone one będą ze standardami rekomendowanymi przez Google.

Jak pracujemy

Efektywne zarządzanie kampaniami to ciągły proces korekt i optymalizacji kampanii w celu osiągnięcia maksymalnego zwrotu inwestycji. Pracując nad Twoimi kampaniami będziemy pracowac w cyklach, które obejmują 4 zasadnicze kroki:

  1. Ustawienie reklam - konfiguracja kampanii AdWords na koncie klienta na podstawie weryfikacji jego potrzeb i dogłębnej analizy słów kluczowych.
  2. Analiza - obserwacja wyników kampanii w narzędziach analitycznych i określenie obszarów do korekty.
  3. Raportowanie - raportowanie wyników do klienta i przedstawienie propozycji optymalizacji kampanii.
  4. Optymalizacja - optymalizacja kampanii na podstawie wniosków z analizy.

Powyższy proces trwa w cyklach i po optymalizacji przychodzi czas na ponowną analizę, raportowanie i optymalizację. Dzięki temu możesz mieć pewność, że wydawane przez Ciebie pieniądze na kampanie Google AdWords, są dobrze inwestowane i przynoszą maksymalny możliwy zysk.

Chcesz zapytać o ceny lub dowiedzieć się czegoś więcej o naszej ofercie kampanii AdWords? Skontaktuj się z nami.

Zapraszamy również do zapoznania się z naszą ofertą na tworzenie stron internetowych.