Inbound, SEO & Rock'n'Roll
Blog Marketingowy

Google udostępnia konto demonstracyjne Analytics z prawdziwymi danymi Merchandise Store

02/09/2016

Znane powiedzenie mówi: „Praktyka czyni mistrza”, jednak w przypadku analityki internetowej możliwości praktycznego treningu są raczej ograniczone, jeżeli nie ma się dostępu do konta Analytics z odpowiednią ilością danych. Pewnych rzeczy nie da się po prostu sprawdzić, lub zrozumieć gdy pracujemy na raportach powstałych w oparciu o bardzo małą ilość sesji. Całkiem niedawno Google postanowiło wyjść naprzeciw potrzebom osób pragnących rozwijać swoje umiejętności z zakresu analityki internetowej i oddało do dyspozycji konto demonstracyjne Analytics po brzegi wypełnione statystykami z Google Merchandise Store. Tak, tak – dane są podobno prawdziwe i pozwalają poznać najgłębsze zakamarki Analytics z perspektywy właściciela całkiem dobrze prosperującej strony e-commerce:

analytics-demo-data

Jak uzyskać dostęp do konta demo? Wystarczy kliknąć odpowiedni link w tym artykule. Po kliknięciu dane demo zostaną dodane do naszego konta jako kolejna strona o nazwie Demo Account (Beta). W ramach konta do dyspozycji są trzy predefiniowane widoki: Master View, Test View i Raw Data View. Jeżeli nie macie jeszcze konta Analytics, do dodania danych demo wymagane będzie jego uprzednie stworzenie.

Nie wiemy jak dla Was, ale dla nas jest to świetny ruch ze strony Google i na pewno ułatwi samo-szkolenie z zakresy Analytics niejednemu adeptowi marketingu internetowego.

Więcej o udostępnieniu konta demonstracyjnego dowiecie się w tym artykule na oficjalnym blogu Analytics. Miłej zabawie przy analizie!

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz


Artykuł był pomocny? Podaj dalej!

        

Subskrybuj nas: