Inbound, SEO & Rock'n'Roll
Blog Marketingowy


Jednym z projektów, który mieliśmy przyjemność realizować w 2016 roku była strona internetowa Kancelarii Adwokackiej pani mecenas Dominiki Świtały z Wrocławia. Strona została zaprojektowana od podstaw przez nas według ściśle określonych wymogów klientki. Jesteśmy też autorami logo kancelarii. Zachęcamy do odwiedzenia witryny pod tym a ...

Czytaj więcej →


Miło nam poinformować, że w ostatnim czasie mieliśmy przyjemność stworzyć stronę internetową dla UKS „Jedenastka” Jelenia Góra. Ten stosunkowo niedawno formalnie zawiązany klub judo to kontynuacja sekcji, która jeszcze nie dawna trenowała w barwach jeleniogórskiej “Gwardii”. Różne zawirowania dziejów sprawiły, że klub z tak pi ...

Czytaj więcej →


Znane powiedzenie mówi: „Praktyka czyni mistrza”, jednak w przypadku analityki internetowej możliwości praktycznego treningu są raczej ograniczone, jeżeli nie ma się dostępu do konta Analytics z odpowiednią ilością danych. Pewnych rzeczy nie da się po prostu sprawdzić, lub zrozumieć gdy pracujemy na raportach powstałych w oparc ...

Czytaj więcej →


Czasami zachodzi potrzeba przeniesienia strony opartej o CMS WordPress na inną domenę. Nie jest to zadanie bardzo skomplikowane, jednak wymaga ono wykonania określonych czynności w odpowiedniej kolejności tak, aby po migracji strona działała nadal poprawnie i żadna treść nie została utracona. W skrócie przeniesienia WordPressa na inną domen ...

Czytaj więcej →


Początki biznesu w sieci bywają trudne. Wbrew niektórym oczekiwaniom i pomimo tego, co wywnioskować można analizując spektakularne historie sukcesu zagranicznych marek, sam fakt, że dana marka pojawiła się w sieci nie jest jeszcze gwarantem jej sukcesu. Podobnie jak w realu, tak samo w Internecie (a może przede wszystkim tu?) za sukcesem marke ...

Czytaj więcej →


WordPress to obecnie jeden z najbardziej popularnych darmowych systemów CMS na świecie. Jest prosty w instalacji i obsłudze, posiada wiele rozszerzeń, a jego ogromna popularność sprawia, że nawet w przypadku pojawienia się problemów z łatwością znajdziemy wsparcie na forach lub w mediach społecznościowych. Jednak ogrom możliwości konfigu ...

Czytaj więcej →


W zeszły piątek Google opublikowało wskazówki dla bloggerów piszących recenzje produktów na swoich blogach. Najważniejszą informacją płynącą z tego wpisu jest wyraźny sygnał, że linki prowadzące z danej recenzji do stron producenta powinny posiadać atrybut rel=”nofollow” – o ile artykuł powstał na zasadach treści s ...

Czytaj więcej →